lunes, 29 de septiembre de 2008

Pastís d'aniversari

1 any! Ja ha passat un any. Com no podia ser d'altra manera el pastís d'aniversari del Martí va ser un porquet. Volia fer-lo amb cobertura de xocolata blanca, però vaig ser incapaç de trobar-la en tota Tarragona, i això que la vaig tenir entre les mans a Múnic aquest estiu. Doncs ara resulta que a La Canonja hi ha una nau enorme que distribueix productes de pastisseria i jo sense saber-ho. Avui mateix hi anirem. Serà la meva perdició, ho sé. Total, que el vaig fer amb cobertura negra i el vaig perfilar amb un llapis de maduixa. La base és pà de pessic. En vaig fer 3 planxes i després el vaig retallar i muntar. El farcit era melmelada de taronja de compra.

4 comentarios:

Gemma dijo...

HOLA!!!!
Acabo de descobrir el teu blog amb el comentari que has deixat al meu!
I veig que has fet alguna recepta de la Cuina de Casa, quina il·lu :)
Mira que no dir-me res fins ara, molt malament! ;)
A partir d'ara, pots estar segura que et seguiré visitant... Una més a la colla je jeje...

Elena dijo...

Hola!
quina il.lusió! Gràcies per la visita. La veritat és que no havia dit res, perquè em fa una mica de vergonya. Sóc una principiant bastant tímida...
Gràcies pel teu blog, és una meravella!

Delicias dijo...

Hola Elena, t'acabem de descobrir a partir del blog de la Gemma, i et volíem saludar i felicitar-te per aquest porquet tan bonic, i també pels pastissos. Tens molt bona ma, nosaltres no som gaire reposteras però disfrutem molt de menjar dolç.
Un petonàs i pensem tornar a passar per aqui!!!

Elena dijo...

Eps! benvingudes!
ara mateix vaig a visitar-vos.
fins aviat!!