lunes, 28 de julio de 2008

Pastís d'aniversari

Aquest és el pastís que vaig fer per l'aniversari del Jordi el passat 13 de juny. Sí, fa temps que no faig els deures, però és que se m'acumula la feina.

El pastís és el pastís de pinya que ve amb el llibre bàsic de la Thermomix, així que no cal posar-ne la recepta. La decoració és la mateixa que el farcit i les roses són mantega amb sucre que m'havia sobrat i havia congelat del pastís d'aniversari de la meva mare. Només vaig afegir colorant rosa.
La veritat és que tenia més bona pinta que no pas gust. Per mi, massa borratxo per la pinya.

1 comentario:

eva_yam dijo...

quina bona pinta!! uffffffff
mira que no sóc de dolços però ara el cataria!! ummm

vaja!! aquests dies buscava receptes i si ho arribo a saber vinc al teu bloc!!

no estaria malament que posesis les receptes ! així podríem practicar!!

un petonàssssssssss
la teva cosina eva